Bewonersraad Mei 2021

• De eigenaren zullen via een brief met toelichting op de hoogte worden gesteld van de zienswijze van Groenhoven op de monumentenstatus. Deze is inmiddels aan de gemeente verstuurd. Lees meer.
  • Wegens de coronaregels ziet het er helaas naar uit dat ook eind juni het niet mogelijk zal zijn een Algemene Leden Vergadering (ALV) te organiseren. Er is een kans dat het in juli wel mogelijk zal zijn. Dit keer beloven we geen datum.
  • Bij de volgende Algemene Leden Vergadering (ALV) zal de voltallige BR voortaan ook vooraan zitten. Zo worden de torenvertegenwoordigers meer zichtbaar en betrokken.
  • Het voorgestelde nieuwe Huishoudelijk Reglement is besproken. Er is gekozen voor een nieuwe structuur en nummering van de regels om het voor de lezer overzichtelijker te maken. Ook zijn er bepalingen toegevoegd. Enkele daarvan verdienen nog meer aandacht en discussie. Dat zal bij de volgende BR-vergadering gebeuren.
  • Binnenkort foto’s van Groenhoven met zijn nieuwe dak van boven vanuit een drone?
  • De schilderwerkzaamheden aan de deuren moeten nog worden afgerond. Enkele afspraken zijn gemaakt met eigenaren over de kleurstellingen bij enkele benedenwoningen.