IN MEMORIAM

De bronafbeelding bekijken

In de vroege ochtend van 28 februari 2022 is onze voormalig voorzitter van de Vereniging van Eigenaars en Bewonersraad Groenhoven

Maria Tiggelaven

vredig ingeslapen.

Mw. Maria Tiggelaven was een bewoonster van het eerste uur en 11 jaar voorzitter van onze VvE. Vóór deze periode was zij ook al heel lang betrokken bij Groenhoven. Zo trok zij als representant van Groenhoven samen op met Gouden Leeuw en Geerdinkhof binnen een samenwerking die de 3G’s werd genoemd.

Maria was voor sommigen ook bekend als raadslid voor en fractievoorzitter van de VVD in Zuidoost. Ook in die rol heeft ze zich altijd ingezet voor het welzijn van de inwoners van ons stadsdeel.

Hoewel haar gezondheid de laatste tijd wat te wensen overliet, heeft zij zich zo lang als mogelijk met hart en ziel voor onze vereniging ingezet. Wij zijn haar hiervoor enorm dankbaar.

De crematie zal in besloten kring worden gehouden.

Onze gedachten gaan uit naar haar zus, zwager en verdere familieleden.