Het Collectief heeft een nieuwe website

In Groenhoven, nummer 650, bevinden zich de Collectieve ruimten van de Vereniging van Eigenaren Groenhoven tussen toren 6 en 7. Herkenbaar aan de ruime groene patio gezien vanuit de loopstraat. Al sinds het bestaan van Groenhoven worden deze ook gebruikt voor de Algemene Leden Vergaderingen. Veel van de bewoners zullen wel eens in de ruimten geweest zijn. De jaarlijkse nieuwjaarsreceptie van de vereniging is ook een jaarlijkse uitnodiging om naar het Collectief te komen.

Het bijbehorende café is ondertussen gegroeid van een kleine bar boven de sportzaal tot een gezellig café met eetgelegenheid. Hier ontstaan goede contacten met bewoners en buurtgenoten.

Het aantal activiteiten in de zalen zijn inmiddels flink toegenomen. Je kunt kiezen van fitness tot een potje schaken op wekelijkse basis. Ga maar eens kijken op de pas vernieuwde website “Collectiefgroenhoven.nl” wat er allemaal te doen is.

Je kunt natuurlijk ook eens langs gaan om te proeven, er worden regelmatig proeverijen georganiseerd door het Collectief. Deze worden op de website aangekondigd, naast het menu van de wekelijkse schotels.

Het geheel wordt door vrijwilligers gaande gehouden. Met hun inzet kunnen bewoners en buurtgenoten voor een redelijke prijs gebruik maken van de activiteiten en wekelijkse menu schotels, voor als je even geen zin hebt om te koken.