12 December Voorlichtingsavond Twee warmtevarianten

Op 12 december is er een voorlichtingsavond over de twee warmtevarianten welke de VVE Groenhoven verder heeft laten uitzoeken. De resultaten van het Voorlopig Ontwerp (VO) zijn inmiddels bekend.

Hierbij zijn twee warmtevarianten voor Groenhoven verder onderzocht. Dit zijn stadsverwarming en stadsverwarming met warmtepomp. Op de voorlichtingsavond zullen de resultaten besproken worden en wat daar allemaal bij komt kijken. Denk aan kosten en aanpassingen aan het gebouw en appartementen. De resultaten van het Voorlopig Ontwerp zijn naar de eigenaren verstuurd en zijn op het portaal te vinden onder Documenten, Commissie Verduurzamen, CV fase II, Rapporten.

Kom naar Voorlichtingsavond twee warmtevarianten 12 december 2023, 20:00 uur in “Het Collectief” Groenhoven 650.

Op 17 januari 2024 moeten de eigenaren op een Bijzondere Ledenvergadering van de Vereniging van Eigenaren Groenhoven een keuze maken tussen stadsverwarming of stadsverwarming met warmtepomp.