Ons VVE portaal is een belangrijke bron

De VVE Groenhoven is een van de grootste verenigingen van eigenaren van Nederland. Een besloten portaal is de plek om alle niet openbare informatie betreffende de vereniging met zoveel eigenaren te delen. Op het portaal is verschillende informatie te vinden. Vergaderstukken, notulen, financiële stukken, en meer.

Binnenkort ook onderzoeksrapporten aangaande de verduurzaming van het complex. Dat is belangrijk want daar zal iedere eigenaar betrokken bij moeten worden. Controleer dus even of de toegang tot het portaal nog werkt. Ga naar portalen.rappange.com.

Klik op de afbeelding om naar het portaal te gaan

Wanneer de eigenaar het eerder is gelukt is, maar het wachtwoord is niet correct of onbekend, klik dan op ‘wachtwoord vergeten’ onderaan de pagina. Met behulp van het mailadres welke bekend is bij de beheerder, is het mogelijk een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Wanneer de eigenaar nog nooit op het portaal is geweest, en de activatiecode is bekend, klik dan op de knop ‘Activeer Activatiecode’, en voer deze in. De eigenaar zal vervolgens via mail een gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen om in te loggen op het portaal.
Als een eigenaar geen autorisatiecode heeft, kan deze via de beheerder alsnog worden aangevraagd.

Our owners association portal is a key resource

Groenhoven owners association is one of the largest owners’ associations in the Netherlands. A private portal is the place to share all non-public information regarding the association with so many owners. Various information can be found on the portal. Meeting documents, minutes, financial documents, and more.

Soon also research reports regarding the sustainability of the complex. This is important because every owner will have to be involved. So please check that access to the portal is still working. Go to portalen.rappange.com.

If the owner has previously succeeded, but the password is no longer correct or unknown, click on ‘wachtwoord vergeten’ at the bottom of the page. Using the e-mail address known to the administrator, it is possible to request a new password.

If the owner has never been on the portal before, and the activation code is known, click the ‘ Activeer Activatiecode ‘ button, and enter it. The owner will then receive a username and password via email to log in to the portal.