Kort verslag Bewonersraad Vergadering d.d. 1 februari 2023.

De huidige torenvertegenwoordiger van toren 5 deelt mee dat hij maar vijf van de tien vergaderingen aanwezig kan zijn, maar hij wil niet stoppen als torenvertegenwoordiger. De voorzitter en de torenvertegenwoordiger zoeken een tweede vertegenwoordiger voor toren 5.

In de algemene ledenvergadering is niet besproken dat het budget voor het organiseren van de nieuwjaarsreceptie en barbecue is verdubbeld. In de notulen wordt aangevuld dat het verdubbelen van het budget ter goedkeuring wordt voorgelegd aan de ALV.

De torenvertegenwoordiger van toren 7 heeft in zijn mail van 21 december 2022 voorgesteld om met de bedrijven die de lift en gasinstallatie onderhouden afspraken te maken over het op voorraad houden van essentiële onderdelen.

Aanvullend wordt ook gevraagd de werkwijze van Gasservice te agenderen voor de volgende BR-vergadering. Gasservice kan op afstand de temperaturen van de waterketels regelen, maar heeft dit niet gedaan waardoor de temperaturen te hoog zijn geworden. Wat zijn de gevolgen hiervan voor de eigenaren?

Ook wordt gemeld dat de radiatorkranen in appartement 742 niet werken, waardoor ze altijd open staan. De installatie tot en met de radiatorknop is eigendom van de VvE , de bewoner hoeft zich daarom niet druk te maken over de kosten van het inschakelen van Gasservice.

De stemronden bij de laatste algemene ledenvergadering verliepen niet ordentelijk. Daarom wordt de formatie van een stemcommissie aan de actielijst toegevoegd. Twee eigenaren worden hiervoor gevraagd. Aanvullend zal de registratie van volmachten wordt toegevoegd aan de functiebeschrijving van de torenvertegenwoordiger.