Algemene Ledenvergadering VVE Groenhoven uitgesteld tot januari

Door de huidige maatregelen ter bestrijding van het Corona-virus is het nog niet mogelijk om fysiek op 15 december 2021 de Algemene Ledenvergadering te houden. Wij berichten u daarom dat deze vergadering geen doorgang zal vinden.

Samen met de Bewonersraad hebben wij een nieuwe datum vastgesteld: 12 januari. Wij hopen dat de coronamaatregelen het toelaten om dan wél fysiek bijeen te komen. Tegelijkertijd zijn wij de mogelijkheid aan het onderzoeken om deze ALV online te houden. Uiteraard is er de voorkeur om fysiek te vergaderen, maar als de maatregelen langer van kracht blijven moeten we overgaan op een alternatief.

Wanneer er besloten wordt om de vergadering online te houden, dan zullen wij gebruik maken van het programma ZOOM. Bij dezen geven wij alvast de link/snelkoppeling waarmee u het benodigde stuk software eenvoudig op uw computer kan installeren. Bij de uitnodiging krijgt u dan een link die u automatisch toegang geeft tot de online vergaderzaal.