Storingsmeldingen bij de storingsdienst
Dringende storingen in het weekend en buiten kantooruren kunt u melden bij de storingsdienst van de beheerder.
Deze storingsdienst is een call center waar ook andere VVE’s bij zijn aangesloten Daarom vraagt de medewerker uw naam, postcode, huisnummer en telefoon nummer en de aard van de storing. De medewerker van de storingsdienst belt u echter niet terug.
Een storingsmelding wordt na uw telefoontje doorgegeven aan de opzichter van Poelwijck Sweers/Rappange, die in het weekend aanwezig is. Deze opzichter kan u terugbellen voor nadere informatie betreffende uw storing maar doet dat over het algemeen niet als het een storing in de gehele toren of complex betreft.
De opzichter schakelt een bedrijf in dat de gemelde storing kan verhelpen. Soms kan het even duren voordat de monteur van het betreffende bedrijf aanwezig is. Het bedrijf kan meerdere opdrachten hebben of kan naar gelang de ernst van de storing , volgens afgesloten contract zelf een tijdstip bepalen. Het is wel belangrijk dat u een notitie maakt van de aard van de storing en het tijdstip van uw melding. Mocht een storing regelmatig terugkeren of niet worden opgelost dan kunt u deze notitie doorgeven aan uw torenvertegenwoordiger.
De torenvertegenwoordiger kan vervolgens deze gegevens bespreken met de beheerder om dit te evalueren en een behandelplan op te stellen.
Wij hopen dat er zo min mogelijk storingen zullen zijn en gaan ervan uit dat dit bericht wat meer duidelijkheid geeft over de procedure.