Najaars Algemene Ledenvergadering 2021: 15 december

De 4e Algemene Ledenvergadering van 2021 zal plaatsvinden om 20:00 uur in de collectieve ruimten van het Collectief Groenhoven 650.

Een onderwerp waar over gesproken zal worden is de begroting voor het jaar 2022. Waar denken en moeten we het geld aan gaan besteden? Hoe houden we genoeg in de kas om alles goed te kunnen onderhouden? Houden we genoeg rekening met de toekomst?

Er zal op de ALV een presentatie worden gegeven om de financiën van VVE Groenhoven beter te begrijpen.

De stukken zullen voortaan digitaal naar alle eigenaren worden verstuurd. Wilt u de stukken alsnog op papier ontvangen neem dan contact op met de beheerder via telefoonnummer 020 6240363 of groenhoven@poelwijck-sweers.nl.

In de officiële uitnodiging staat toch de eerder vermelde datum van 24 november vermeld. Dat is de datum waarop de 3e ALV initieel zal worden georganiseerd. Er is bij deze vergadering echter altijd een gebrek aan quorum, omdat niet alle eigenaren aanwezig zullen zijn om officiële besluiten te kunnen nemen. Deze 3e ALV zal daarom niet door kunnen gaan. Om als grote VVE dan toch besluiten te kunnen nemen, kan dit gerepareerd worden met een vervolg ALV – daar is dan geen quorum voor vereist. Deze 4e ALV zal plaatsvinden op 15 december. Dit is dus de datum die u in uw agenda moet zetten.