Verslag Bewonersraad Vergadering 3 november 2021

Ingekomen post #1: Een brief/ mail van de gemeente met als titel: Overstap eeuwigdurende erfpacht met mandeligheid. De inhoud van de brief is geen VVE-aangelegenheid: de gemeenschappelijke bergingen zijn immers geen eigendom van de vereniging maar van de gezamenlijke eigenaren (van de betreffende 2 kamer appartementen). Dat betekent dat de eigenaren van de gemeenschappelijke bergingen de mandeligheid zelf (met elkaar) moeten regelen. Als BR besluiten we hier toch advies over in te winnen: lees dat hier.

Ingekomen post #2: De heer H. Dommisse (T6) kondigt aan dat hij na vele jaren stopt als torenvertegenwoordiger van toren 6. Er is dus nu een vacature voor toren 6 in de Bewonersraad.

Benoeming bestuursleden Collectief: De bestuurder van de VVE benoemt drie nieuwe bestuursleden van Stichting Collectief Groenhoven.

Technische Commissie (TC): Het voorstel van de TC is om extern adviesbureau in te schakelen met het oog op verduurzaming van het gebouw en de noodzaak om op enig moment van het gas af te gaan. Ook komt het idee op om een verduurzaming-werkgroep te installeren. Op komende ALV worden deze punten besproken.

Patiocommissie: Op dit moment is er een vacature in de Patio Commissie voor het bijhouden van de beplanting op de patio’s van T7 en T8. Ben je geïnteresseerd of wil je hierover meer weten, meld je dan bij bewonersraad@vvegroenhoven.nl.