Algemene Leden Vergadering VVE Groenhoven 21 juli 2021

Het is na anderhalf jaar wachten door de beperkingen wegens het coronavirus weer mogelijk een Algemene Leden Vergadering te houden waarbij eigenaren fysiek aanwezig kunnen zijn. Eigenaren zullen zich echter nog wel aan de anderhalve meter regel moeten houden. Hierdoor zullen er waarschijnlijk niet meer dan 40 eigenaren fysiek aanwezig kunnen zijn in de grote zaal van de collectieve ruimten op Groenhoven 650. Het is natuurlijk altijd mogelijk gebruik te maken van een volmacht aan degene die wel aanwezig zullen zijn. Dat zal in ieder geval een torenvertegenwoordiger zijn. Door het verlenen van een volmacht gaat de stem van de eigenaar niet verloren.

Op de komende ALV zullen de jaarcijfers van de VVE Groenhoven worden besproken. Hierbij wordt de goedkeuring gevraagd aan de eigenaren. De Financiële Commissie van de VVE geeft een advies aan de bewoners. Verder zullen er huidige en toekomstige projecten worden uitgelicht.

Alle eigenaren hebben voor deze ALV al een uitnodiging via de mail ontvangen. Acht dagen voor de ALV van 21 juli zal iedere eigenaar nog een papieren uitnodiging ontvangen. De bijbehorende stukken zullen dit jaar voor het eerst alleen maar digitaal via de mail worden verstuurd of er zal worden verwezen naar het portaal van de beheerder. Deze is te vinden op https://portalen.rappange.com/poelwijck/ . Mocht een eigenaar alsnog de stukken op papier willen ontvangen kan daarvoor contact worden opgenomen met de beheerder via een mail of telefoontje.

Voor de zekerheid: de ALV is op 21 juli om 20.00 in Groenhoven 650